torstai 12. helmikuuta 2009

Lääkärissä


Tänään tuli sitten käytyä lääkärissa kun kolme viikkoa kestäneet
selkäkivut eivät ole parantuneet. Tosin kipu ei ole ollut niin kova kun pahimmillaan.
Olen ajatellut että kivut johtuvat vanhasta selkävammasta. Lääkäri kuitenkin kertoi että välilevy on revennyt selästäni. Nyt minulla on kahden viikon ehdoton nostokielto. Kysyin lääkäriltä että miten hoidan tytärtäni ja voinko nostella häntä. Vastaus oli, että en voi. Olen nyt siis sairaslomalla 2 viikkoa. Jos sen jälkee ei parannusta ole tullut joudun mangneettikuvaan. Nyt vaan ongelmana että mistä hoito-apua. Soitin tampereen kodinhoitoon. Kuulemma heillä ei ole mahdollista tulla. Laki velvoittaa ymmärtääkeseni kaupunkeja järjestämään perheille tällaisissa tilanteissa kodinhoitajan. (korjatkaa jos olen väärässä) Heillä kuulemma on resussipula eikä apua ilmeisesti tule ollenkaan. Joku kuulemma hoitajista oli sairastunut ja sijaisia ei saa ottaa. Uskomatonta. Onneksi sieltä luvattiin vielä soitella huomenna jos tilanteeseentulee muutosta. Olisiko kellään neuvoja tilanteeseen?

2 kommenttia:

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Kamalaa. Toivottavasti selkäsi paranee.
Olen myös kuullut, että hoitajaa ei välttämättä saa vaikka kuuluu. Toivottavasti asia järjestyy suht helposti.

Tanja kirjoitti...

Jaanaba: Toivottavasti tosiaan lähtis nyt pian paranemaan. Tänään onneksi kodinhoidosta soiteltiin ja saan hoitoapua parille päivälle. Parempi kun ei mitään.